Περιγραφή
DRY CLEANING ΣΑΜΠΟΥΑΝ 150ML
Το Dry Cleaning είναι ένα πολύ ήπιο σαμπουάν αφρού για τον άμεσο, γρήγορο και αποτελεσματικό καθαρισμό λεκέδων που εμφανίζονται τοπικά μετά τον καθημερινό περίπατο του κατοικίδιου όπως τα πέλματα και οι πρωκτικοί αδένες. Ενδεικτικά μια άντληση του συμπυκνωμένου αφρού αρκεί για τον καθαρισμό όλων των πελμάτων του κατοικίδιου ενώ η συχνή του χρήση βοηθάει στη διατήρηση του καλλωπισμού. Δεν αφήνει υπόλειμμα και εξουδετερώνει τις οσμές στο σημείο που θα γίνει η εφαρμογή. Δεν χρειάζεται ξέβγαλμα. Κατάλληλο για γάτες και κουνέλια.
Σαμπουάν Στεγνού Καθαρισμού
- 40% Ενεργή Αλόη
- Αποτελεσματική απομάκρυνση λεκέδων και σκόνης
- Θρέψη τριχώματος με Πανθενόλη και Ελαιόλαδο
- Εξουδετέρωση Δυσάρεστων Οσμών
- Δε χρειάζεται ξέβγαλμα
Νερό, Αλόη Βέρα, Φυσικά Επιφανειοδραστικά Προερχόμενα από το Φοινικέλαιο και το Ελαιοκραμβέλαιο, Άρωμα, Πανθενόλη, Μαλακτικές Ύλες, Ήπιο Συντηρητικό Σύστημα, Ελαιόλαδο, Έλαιο Τζοτζόμπα, Βιταμίνη Ε, Ρυθμιστής pH : Κιτρικό Οξύ, Coumarin, alpha – Isomethyl Ionone, Geraniol, Linalool.
Ο επαγγελματικός αφρός Dry Cleaning είναι ένα πολύ συμπηκνωμένο προϊόν. Ενδεικτικά για ένα μεσαίο σκύλο από 10 έως 30kg απαιτούνται μια με δύο αντλήσεις και για τα τέσσερα πέλματα. Χρησιμοποιήστε συντηρητικά στα σημεία καθαρισμό και σκουπίστε με μια μαλακή πετσέτα
Επιπρόσθετες Πληροφορίες
Βάρος | 0.15 kg |
---|---|
Μάρκες | TOPDOG |
Διαθεσιμότητα | 1 – 3 Μέρες |
Κατασκευαστης | TOPDOG |
Κιλά | 150ml |
Be the first to review “TOPDOG DRY CLEANING 150ml”
You must be logged in to post a review.
- Έχετε την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτείτε την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχετε παραλάβει, να επιστρέψετε το προϊόν.
- Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους και αφού έχετε συμπληρώσει ανάλογη φόρμα επικοινωνίας ή κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης.
- Το προϊόν ή τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση την οποία τα παραλάβατε, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και εντός της εργοστασιακής συσκευασίας τους η οποία δεν θα είναι φθαρμένη ή αλλοιωμένη.
- Κάθε προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από τον αριθμό και την ημερομηνία του παραστατικού αγοράς, στην οποία φαίνεται ο κωδικός του είδους .
- Σε περίοδο εκπτώσεων τα εκπτωτικά είδη αλλάζονται μόνο με εκπτωτικά προϊόντα, καθώς επίσης τα προιόντα που βρίσκονται σε Προσφορά καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου αλλάζονται μόνο με προιόντα της ίδιας κατηγορίας.
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα μπορούν να αλλαχθούν με άλλο είδος, ή να σας γίνει επιστροφή χρημάτων.
- Σας επιστρέφουμε το ποσό της αξίας του προϊόντος στην αξία που το αγοράσατε αλλά όχι τα έξοδα μεταφοράς εκτός αν πρόκειται για αποδεδειγμένα ελαττωματικό προϊόν ή περίπτωση λάθους εκ μέρους μας.
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα σωστά και δεν μπορεί να υποστούν φθορά κατά την μεταφορά τους.
- Οι αγορές που έχουν γίνει με κάρτες δώρων ή έχουν αποσταλεί ως δώρα μπορούν να ανταλλάσσονται με άλλα προϊόντα, αλλά δεν μπορούν να εξαργυρωθούν για μετρητά.
- Επιστροφές που θα λάβουμε εκτός των όρων της πολιτικής μας δεν θα γίνονται δεκτές. Η διεύθυνση επιστροφών είναι: ΔΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ–ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑΣ 23–60200– ΛΙΤΟΧΩΡΟ.
- ΠΩΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ: Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε αρχικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο info@humanpet.gr αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας, το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε και τον λόγο επιστροφής τους. Τοποθετήστε το προϊόν ή τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία ώστε να προστατευθούν κατά τη μεταφορά και επιστρέφετε το δέμα με μεταφορέα της επιλογής σας και δική σας χρέωση στην διεύθυνση ΔΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ–ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑΣ 23–60200– ΛΙΤΟΧΩΡΟ. Σας συνιστούμε να πραγματοποιήσετε την αποστολή με συστημένο δέμα μέσω ταχυδρομείου ή με courier , ώστε να αποφύγετε τον κίνδυνο κλοπής, ζημιάς ή απώλειας του δέματος σας. Τα προϊόντα προς επιστροφή είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν σε εμάς, γι ‘αυτό παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα σωστά και έχουν σταλεί στην σωστή διεύθυνση.
- ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΟΥ: Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες επιστροφής της αξίας της. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιστροφή εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής τον οποίο είχατε επιλέξει. Έτσι, το ποσό θα σας επιστραφεί είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, είτε με επιστροφή των χρημάτων μέσω Paypal, είτε με κατάθεση του ποσού εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εφ’ όσον είχατε πληρώσει με αντικαταβολή.
- ΤΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ: Θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων. Δεν θα σας επιστραφούν τα αρχικά έξοδα αποστολής της παραγγελίας, ενώ θα αφαιρεθεί το κόστος επιστροφής των αντικειμένων με ELTA COURIER, στην περίπτωση που έχετε χρησιμοποιήσει αυτή τη μέθοδο επιστροφής. Θα σας επιστραφούν και τα αρχικά έξοδα αποστολής μόνο στην περίπτωση αποδεδειγμένα ελαττωματικού προϊόντος ή έχει γίνει σε δικό μας λάθος σε κωδικό προϊόντος ή ποσότητας κατά την εκτέλεση της παραγγελίας σας. Για επιπλέον πληροφορίες και προσωπική εξυπηρέτηση επικοινωνήστε μαζί μας στο 23520 42044 ή στείλτε το μήνυμά σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας www.humanpet.gr.
Βαθμολογίες
Δεν Υπάρχουν Ακόμα Βαθμολογίες